بازی پرو
0

بهترین گیمر پابجی ایران کیست؟ + تصاویر

بهترین گیمر پابجی ایران
بازدید 65

اگر قرار باشد تنها چند بازی محبوب و مهیج را بین گیمرهای ایرانی معرفی کنیم، قطعا یکی از آنها پابجی است. این بازی تیراندازی به سبک بتل رویال از همان ابتدای انتشار به طرز عجیبی بین گیمرهای ایرانی محبوبیت پیدا کرد. به همین دلیل پلیرهای ایرانی زیادی در سطح جهانی این بازی هم می‌درخشند. با این اوصاف بهترین گیمر پابجی ایران کیست؟

پابجی؛ هیجان به سبک بتل رویال

از سال 2017 که بازی پابجی (PUBG) وارد دنیای بازی شد تا به امروز، طرفداران زیادی برای خود دست‌وپا گرده است. این بازی از نظر سرعت رشد و جذب بازیکن در کمترین زمان ممکن، رکورددار هم هست! بازی پابجی هم برای کاربران ios و هم اندروید قابل دسترسی است. البته باید بدانید که در سال 2018 این بازی برای کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم عرضه شد.

بازی پابجی را به عنوان انقلابی در صنعت بازی‌های موبایل می‌دانند. این بازی با سبک و سیاق جدید خود، محبوبیت کم‌نظیری را بین گیمرها دارد. شما در این بازی به همراه 99 پلیر دیگر در یک نقشه مشترک حضور دارید. هدف اصلی بازی تلاش برای زنده ماندن به عنوان آخرین نفر است. البته اگر بازی به صورت دو یا چندنفره باشد، هم‌تیمی‌های شما هم باید زنده بمانند.

در ابتدای بازی شما از یک هواپیما با چتر نجات روی زمین فرود می‌آیید؛ بدون این که سلاح و مهماتی همراه خود داشته باشید! حالا باید به سرعت در پی پیدا کردن اسلحه، جلیقه، مهمات، کوله‌پشتی و … در خانه‌ها و جعبه‌ها باشید. گیم‌پلی بازی به قدری جذاب است که شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کند.

کلیک کنید: آموزش قوانین و نحوه بازی پوکر

هیجان به سبک بتل رویال

چگونه تبدیل به بهترین گیمر پابجی ایران شویم؟

تبدیل شدن به یک پلیر حرفه‌ای و قهار در پابجی به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. اگر پلیر نوب و مبتدی هستید، کار سختی برای تبدیل شدن به پلیر سطح متوس خواهید داشت؛ چه برسد سطح حرفه‌ای! با این حال اگر برخی نکات و ترفندهای این بازی را که در ادامه مطرح می‌کنیم بدانید، تبدیل شدن به بهترین گیمر پابجی ایران چندان کار دشواری هم نخواهد بود. تقویت مهارت‌های شما در بازی، مهم‌ترین نکته‌ای است که به پیشرفت شما کمک می‌کند.

قبل از این که به بررسی این نکات بپردازیم، باید بدانید که یکی از رمز و رازهای موفقیت در این بازی، غیرقابل پیش‌بینی بودن است. اغلب بازیکنان حرفه‌ای و در واقع بهترین گیمرهای پابجی، استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها خود را براساس موقعیت موجود و در هر مسابقه تغییر می‌دهند. اگر در این بازی قابل پیش‌بینی باشید، خیلی راحت شکست خواهید خورد. به هر حال این تنها نکته‌ای نیست که باید در مورد تبدیل شدن به بهترین گیمر پابجی بدانید. برخی دیگر از مهم‌ترین نکات را در ادامه مطرح خواهیم کرد.

1. تقویت مهارت‌های هدف‌گیری

همانطور که می‌دانید در این بازی یکی از راه‌های از بین بردن دشمن، شلیک کردن است. اگر در مهارت هدف‌گیری یا شلیک ضعیف باشید، جایی بین پلیرهای حرفه‌ای نخواهید داشت. روی هدف‌گیری خود بیشتر تمرین کنید. می‌توانید از قابلیت ژیروسکوپ گوشی خود، برای هدف‌گیری دقیق‌تر استفاده کنید.

2. اتصال هدفون

شنیدن صدای بازی به داشتن تجربه‌ای فوق‌العاده کمک می‌کند. صدایی که در این بازی وجود دارد را با داشتن هدفون بهتر احساس خواهید کرد تا بلندگوهای گوشی همراه. شنیدن صدای حرکات و شلیک دشمن ازجمله مهم‌ترین اهداف شما در این بازی است.

3. افزایش و بهبود سرعت واکنش

در بازی‌های سبک بتل رویال و شوتر، شما زمان زیادی برای واکنش ندارید. در صورتی که کند باشید و سرعت واکنش شما مناسب نباشد، خیلی سریع کشته خواهید شد. باید به اندازه‌ای تمرین کنید تا سرعت واکنش و تصمیم‌گیری‌های شما بسیار سریع شوند. بسیاری از مهارت‌های واکنش سریع به غریزه و مهارت‌های کلی شما هم بستگی دارد. با این حال می‌توان آنها را با تمرین بهبود بخشید.

4. شناسایی دقیق مکان دشمن

این که شما سریع‌تر مکان دشمن را شناسایی کنید به برتری شما در بازی کمک زیادی می‌کند. طبیعی است که اگر دشمنان سریع‌تر محل دقیق شما را شناسایی کنند، شانس زیادی برای بقا نخواهید داشت. به همین دلیل سعی کنید تمرکز خود را روی پیدا کردن سریع‌تر مکان دشمن بگذارید.

5. آتش و حرکت

همانطور که اشاره کردیم، شلیک کردن و هدف‌گیری ازجمله مهم‌ترین اصول این بازی است. یکی دیگر از اصولی که نباید از آن غافل شد، آتش و حرکت در پابجی است. باید حرکات ضربدری، جاخالی دادن، پرش، خم‌شدن و … را بیشتر تمرین کنید. به یاد داشته باشید که شلیک کردن به سر دشمن، می‌تواند کار را یکسره کند.

6. آماده کردن گوشی از هر نظر

بازی پابجی نیاز به تمرکز و سرعت بالایی دارد. به همین دلیل باید هر عاملی که باعث حواس‌پرتی و کندی شما در بازی می‌شود را حذف کنید. هر چیزی که در گوشی باعث می‌شود تا بازی شما از حالت بهینه خارج شود را غیرفعال کنید. برای مثال حالت صرفه‌جویی باتری، حالت شب، روشنایی خودکار و … را غیرفعال کنید تا حین بازی به مشکل نخورید.

7. استفاده از نارنجک

در برخی موقعیت‌ها امکان شلیک راحت وجود ندارد. به همین دلیل باید یاد بگیرید که چگونه از نارنجک خود سریع استفاده کنید. نارنجک باعث می‌شود تا دشمنان شما زخمی یا کشته شوند. استفاده از کوکتل مولوتوف هم گزینه مناسبی برای حذف دشمنان است.

8. تنظیم سطح گرافیک

همه ما دوست داریم که سطح گرافیک بازی را در بالاترین کیفیت بگذاریم تا بیشترین لذت را ببریم. وقتی اولین بار وارد بازی پابجی می‌شوید از شما خواسته می‌شود تا تنظیمات سطح گرافیک مدنظر خود را انتخاب کنید. باید این نکته را هم بدانید که وقتی سطح گرافیک را در بالاترین حد ممکن می‌گذارید با وجود این که کیفیت بازی افزایش پیدا می‌کند، اما ممکن است عملکرد شما را هم کندتر کند. تنها در صورتی تنظیمات گرافیک را در بالاترین حد ممکن بگذارید که گوشی شما سیستم سخت‌افزاری گیمینگ مناسبی دارد. در غیر این صورت سعی کنید گرافیک را روی کیفیت متوسط قرار دهید.

9. داشتن تسلط روی نقشه

همانطور که می‌دانید، منطقه بازی هر چقدر که به جلوتر می‌رویم، محدودتر می‌شود. هر چقدر بیشتر روی نقشه مسلط باشید، شانس شما برای زنده ماندن هم بیشتر خواهد بود. مناطق امن را سریع‌تر شناسایی کنید. برای این کار می‌توانید از نشانگر و قطب‌نما کمک بگیرید.

10. فعال کردن تغییر دامنه سریع

این گزینه برای تغییر دامنه بین سلاح‌هاست. گزینه تغییر دامنه سریع در تنظیمات بازی پابجی شما وجود دارد. وقتی این گزینه را فعال کنید، انتقال بین اسلحه‌های شما سریع‌تر انجام خواهد شد و وقت زیادی از شما حین بازی گرفته نمی‌شود.

11. تنظیمات مربوط به حساسیت

تنظیمات حساسیت بازی پابجی به پویایی بهتر و افزایش شانس برنده شدن شما کمک زیادی می‌کند. اغلب گیمرها برای این که تجربه بهتری از این بازی داشته باشند، تنظیمات حساسیت را براساس سبک بازی خود انجام می‌دهند.

کلیک کنید: آموزش قوانین و نحوه بازی پوکر

چگونه تبدیل به بهترین گیمر پابجی ایران شویم؟

با 10 پلیر برتر پابجی ایران آشنا شوید!

بهترین گیمر پابجی ایران کیست؟ این سوالی است که خیلی از پلیرهای نوب یا حتی متوسط می‌پرسند. رقابت برای تبدیل شدن به بهترین پلیر پابجی در ایران بسیار سخت و تنگاتنگ است. اغلب این پلیرهای حرفه‌ای ایرانی در سطح جهانی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این بازی بلافاصله بعد از انتشار در ایران هم محبوبیت زیادی پیدا کرد. حالا پلیرهای فوق‌حرفه‌ای ایرانی در این بازی رقابت سختی برای تبدیل شدن به بهترین گیمر پابجی ایران دارند. در ادامه با 10 مورد از این پلیرهای فوق‌حرفه‌ای آشنا خواهیم شد.

1. هارو (Haro)

لقب یکی از برترین پلیرهای بازی پابجی است که ویدئوهای آموزشی هم در اینستاگرام دارد. او اساسا از اسکین استفاده نمی‌کند و شکست دادنش کار بسیار دشواری است. جالب است بدانید که لقب او پدر پابجی ایران است! دلیل آن هم مدت زمان طولانی است که بین پلیرهای حرفه‌ای پابجی حضور دارد. حبیب که با نام هارو که پارتنر او در بازی است فعالیت می‌کند، یک دورگه ایرانی-افغانی است که در آلمان زندگی می‌کند. ازجمله نقاط قوت و ویژگی‌های بارز هارو، نبردهای تن به تن و دوئل‌های نفس‌گیر است که تبحر خاصی در انجام آنها دارد.

2. سولسو (Solso)

همانطور که اشاره کردیم، برای تبدیل شدن به بهترین پلیر این بازی، باید عکس‌العمل و تصمیم‌گیری‌های سریع داشته باشید. سولسو ازجمله پلیرهایی است که این قابلیت‌ها را دارد. او به خوبی نقشه و موقعیت‌های آن را می‌شناسد و به موقع تصمیم‌گیری می‌کند. امیرحسین که با عنوان Solso the best در پابجی شناخته می‌شود، ساکن آلمان و فارغ‌التحصیل آلمان است. ازجمله ویژگی‌های او می‌توان به لیدرشیپی و هدایت اسکواد اشاره کرد. همچنین او در فضای مجازی با انتشار ویدئوهای آموزشی، محبوبیت زیادی دارد.

3. فردی کیلر (FerediKiller)

ازجمله قدیمی‌ترین پلیرهای بازی پابجی است که با لقب شوالیه پابجی شناخته می‌شود. او علاوه بر بازی، با فروش اکانت و واسطه‌گری هم کسب درآمد می‌کند. این پلیر تیمی هم با عنوان Ferediteam دارد که با بازی‌های خلاقانه حریفان را به چالش می‌کشند. ازجمله ویژگی‌های متمایزکننده فردی کیلر، می‌توان به موقعیت‌شناسی و خلاقیت او در بازی اشاره کرد.

4. متی پوکر (Metipoker)

او یکی از حرفه‌ای‌ترین پلیرهای بازی پابجی است که توانسته خود را در مدت زمان کمی مطرح کند. او هم مثل بسیاری از پلیرهای حرفه‌ای در فضای مجازی به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزشی می‌پردازد و از این طریق توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. لقب او عقاب پابجی بوده و اخیرا رتبه بسیار بالایی در رده‌بندی پابجی پیدا کرده است. او در نبردهای تن به تن و نزدیک فوق‌العاده عمل می‌کند و به همین دلیل لقب سلطان اسپری را هم به یدک می‌کشد. نکته جالب در خصوص مهدی یا متی پوکر به دست آوردن جایگاه فعلی بدون داشتن حمایت‌کننده در بازی است.

5. فیفی (Fifi)

شاید جالب باشد بدانید که یک دختر ایرانی جایگاه بسیار خوبی بین پلیرهای این بازی کسب کرده است. فیفی به دلیل جنگندگی و شجاعت در بازی، لقب سامورائی پابجی را به خود اختصاص داده است. او در سوئد زندگی می‌کند و به دلیل تصمیم‌گیری‌های خلاقانه و سریع، توانسته جایگاه خوبی در رتبه‌بندی پابجی کسب کند. فیفی یا فیروزه بسیاری از مولفه‌های تبدیل شدن به پلیر حرفه‌ای این بازی را دارد.

6. هایپوایم (Haypoaim)

یکی دیگر از بهترین پلیرهای بازی پابجی است که در زمینه شلیک با اسنایپ مهارت فوق‌العاده‌ای دارد. ارسلان که به هایپوایم در این بازی شهرت دارد به عنوان صیاد پابجی هم شناخته می‌شود. او در شرایط مختلف لنگر می‌اندازد و موقعیت را به هیچ عنوان از دست نمی‌دهد. هایپوایم تسلط بسیار خوبی به موقعیت‌های مختلف نقشه دارد و خیلی سخت می‌توان او را شکست داد.

7. پارو (Paro)

پارو زوج یا پارتنر هارو است که اولین نفر لیست بهترین گیمر پابجی ایران در این مطلب معرفی شد. این دو در کنار هم زوج بسیار مخوفی را در پابجی تشکیل می‌دهند. پریا که با لقب پارو در بازی پابجی شناخته می‌شود، پلیر بسیار قدرتمندی است که موقعیت‌شناسی خوبی هم دارد. پارو هم یکی از پلیرهای نسبتا قدیمی بازی است که به او ملکه پابجی هم می‌گویند. او هم در فضای مجازی فعالیت دارد. البته صفحه اینستاگرام او برای مدتی مسدود شده است.

8. حسن تروی (Hasan Troy)

او را به عنوان لجند بازی می‌شناسند. دلیل آن هم به چالش کشیدن سایر پلیرها با ایده‌های خلاقانه و جذاب است. ازجمله ویژگی‌های متمایزکننده حسن تروی، صداگیری در بازی است که کمک زیادی به شکست دادن رقبا می‌کند. البته او بعد از به دنیا آمدن فرزند خود بازنشسته شده و پابجی بازی نمی‌کند.

9. آرا (Araa)

یکی دیگر از برترین پلیرهای ایرانی پابجی است که با آیپد بازی می‌کند. تسلط زیادی روی نقشه و موقعیت‌های آن دارد و شور و هیجان زیادی بین هم‌تیمی‌های خود ایجاد می‌کند. آرا به عنوان گلادیاتور پابجی شناخته می‌شود و در فضای مجازی هم به اشتراک‌گذاری ویدئوهای مختلفی از پابجی می‌پردازد. شکست دادن آرا در بازی پابجی کار ساده‌ای نیست.

از دست ندهید: آموزش آنلاین بازی Fifa

با 10 پلیر برتر پابجی ایران آشنا شوید!

جمع بندی

لیست بهترین پلیرهای بازی پابجی بسیار پربارتر از این خواهد بود! چیزی که واضح است، ویژگی‌ها و مهارت‌های پلیرهای حرفه‌ای است که آنها را به حریفی غیرقابل شکست تبدیل می‌کند. اگر شما هم قصد داریم از یک پلیر مبتدی به حرفه‌ای در بازی پابجی تبدیل شوید، باید روی مهارت‌ها و توانایی‌های خود بیشتر کار کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *